Norges mest seriøse nyhetside

annonse

Dette julebordet resulterte i 2 skilsmisser, anmeldelser og 4 oppsigelser!

artikkelen fortsetter under annonsen

Daglig leder angrer ingenting!

Det mellomstore selskapet som holder til på Østlandet må sies å sette ny rekord når det kommer til julebordfyll og harryfaktor. Selskapet som driver godt innenfor entreprenørvirksomhet hadde i helgen tidenes julebord der utroskap, slåsskamp og masseoppsigelser ble sluttresultatet. Daglig Leder selv er anmeldt for vold mot styrelderen mens styrelederen på sin side nå med all sannsynlighet må gjennom en opprivende skilsmisse etter at han åpenlyst hadde sex med selskapets regnskapsansvarlig.

Kom fort ut av kontroll
En av de ansatte forteller om vanvittige episoder under årets julebord. «Det som var planlagt til å være middag, taler og noe godt å drikke ble raskt utviklet til å bli en barnslig matkrig der pinnekjøtt og ribbesaus ble kastet over bordene» forteller en tidligere ansatt. Han ble oppsagt på stedet etter at han slo salgssjefen i ansiktet på grunn av at samme person hadde kastet kålrabistappe og nypoteter i ansiktet hans. «Jeg overreagerte noe, men kålrabistappa traff meg midt i øyet» forteller den tidligere ansatte, men påpeker samtidig at han har valgt å gå til søksmål mot bedriften for det han omtaler som urettmessig oppsigelse. Han forteller avslutningsvis at hele selskapet var mer eller mindre «drita fulle» allerede kl 1700. Han tok også bilde av festen for å kunne bevise omfanget i retten. «Det var helt vilt. Jenter tok av seg bh`r og ledelsen kledde seg i dameundertøy» sier han tydelig fortsatt preget av helgens hendelser.

artikkelen fortsetter under annonsen
Dette bildet mangler alt-tekst; dets filnavn er julebord-eavisa-621x381.png

Dette bildet er tatt kl 1730: Allerede halv seks på ettermiddagen var julebordet til det Østlandsbaserte entreprenørselskapet fullstendig ute av kontroll. Eavisa har fått lov av daglig leder i selskapet å trykke bildet uten sensur. «Vi hadde det bare ufattelig morsomt. Synd at noen må slutte og skille seg» er hans kommentar til det de tidligere ansatte kaller en vanvittig fyllefest!

SISTE NYTT: Dopapir er den verste kreftfellen!

Styreleder fikk juling og hadde deretter sex med ansatt
Selskapets styreleder var en av de desidert fulleste på festen og fikk virkelig ødelagt en del for seg selv denne kvelden forteller en av de ansatte. Etter en del stygge kommentarer rettet mot daglig leder endte det hele med at daglig leder slo ned styreleder mens han lo(!?). Styrelederen sovnet deretter relativt raskt, men våknet en time senere fullere enn noen gang kan den tidligere ansatte fortelle. På dette tidspunktet var også en kvinnelig regnskapsmedarbeider blitt mildt sagt veldig full hun også. Dette resulterte i at kvinnen og styreleder innledet en sex-aktivitet midt blant festens andre deltagere. Flere av de ansatte tok bilde av dette og sendte det til styreleders kone som i løpet av 20 minutter dukket opp på festen i morgenkåpe mildt sagt rasende og krevde i samme moment skilsmisse av den raske og umiddelbare sorten forteller den ansatte. «At flere av de fulle festdeltagerne lo seg skakke av den sinte damen i morgenkåpe gjorde på ingen ikke saken bedre» sier han.

AKKURAT NÅ: Tre drept med motorsag og øks!

Etterdønningene av årets julebord tar den daglige lederen med knusende ro og kommenterer; «Nei, dette kommer vi fort over. Et par rettsaker og skilsmisser nå så er vi tilbake til hverdagen der vi tjener godt med penger og har en rekke fornøyde kunder» sier han. Og neste års julebord? «Ja klart vi skal ha julebord neste år også» sier han. «Bare husk å ta med hjelm, kondomer og slosshansker» ler den daglige lederen avslutningsvis. Det har ikke lyktes Eavisa å få en kommentar fra styreleder da han sitter fast i omfattende samtaler hos konflikrådet med sin kone.

annonser:

Husglede.no

Husglede er en nettside om hjem, hage og mat.